marți, 5 ianuarie 2010

Evaluare zilnica finala, totul a decurs perfect pentru cei 4 vaccinati!

Prin exemplul meu personal am reusit sa imi conving logodnica, fratele si viitoarea soacra :)) sa se vaccineze.
Toata lumea se simte ok, efectele secundare au fost minore si tipice unui vaccin...

Va implor sa dovediti ca aveti minte, ratiune si intelepciune si sa faceti vaccinul.
  • Il gasiti la medicul de familie.
  • Este gratuit
  • Efectele secundare sunt minore (durere slaba la locul vaccinarii 1-2 zile), specifice unui vaccin si dupa zeci de mii de vaccinari nu a patit NIMENI absolut NIMIC!
  • Faceti economie la medicamente, dezinfectanti, masti si alte prostii...
  • Scapati de stres...

  si nu in ultimul rand...

  • Sunteti imuni la o boala ingrozitoare...

6 comentarii:

  1. M-a amuzat blogul ! Ma gandesc sa fac vaccinul.. imi e putin teama, datorita zvonurilor dar cred ca il voi face cat de curand :) Tine-ne la curent !

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca te-a amuzat blogul si ca te-a facut sa te gandesti la vaccinare.

    Si mie mi-a fost putin teama, chiar foarte teama cand aproape sa ma vaccinez au intrat doua tipe in cabinet care vorbeau prostii despre vaccinare... ma ingrijorau si pe mine zvonurile.

    Acum, la aproape o luna de la vaccinare ma bucur mult ca m-am vaccinat, si ca prin exemplul meu i-am convins si pe altii.

    Primesc numai multumiri... de la rude si din jurul meu si asta ma bucura enorm.

    Din pacate Andreea, momentul e prost acum pentru vaccinare, deoarece irationalitatea oamenilor a cazut in cealalta extrema si acum e o panica spre vaccinare. Informeaza-te daca vaccinul exista in zona ta si evita sa stai la cozi sau in inbulzeala.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti praf...unde scrie ca te face imun? nu exista nici o garantie, nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inainte de a da cu piatra in praf (bata in balta) te rog sa te interesezi asupra termenului imunizare... carte buna de medicina, google, wiki, dex...

    Vaccinul acesta face chestia asta pentru versiunea de virus AH1N1 aflata in circulatie, si protezeaja partial in cazul unei mutatii...

    Protectia e valabila cam 2 ani insa recomand revaccinarea la inceputul sezonul rece de la anul, pentru a fi siguri 100%.

    Asa ca dl. Anonim, vrem sa auzim si argumentele tale...

    RăspundețiȘtergere
  5. AS PUTEA SA ITI DAU VREO CATEVA ARGUMENTE BUNE...DAR MA ABTIN SI TE INTREB: AI FOST IN LABORATORUL UNDE SE PRESUPUNE, SUBLINIEZ: SE PRESUPUNE, CA S-A TESTAT VACCINUL? DIN PACATE, NU CRED...DECI, SOLICITA INFORMATII DE LA UN MEDIC CE A FOST IN LABORATOR LA ASA ZISELE TESTE SI VEZI DACA EL SAU FAMILIA LUI S-AU VACCINAT. APOI TRIMITE FAMILIA TA LA VACCIN. EU IMI EDUC FAMILIA LA UN STIL DE VIATA SANATOS CARE MA FERESTE, ATAT CAT INGADUIE DUMNEZEU, DE BOLILE MORTALE. TREBUIE SA SPUN CA SE MOARE MAI MULT DIN CAUZA TBC, LEUCEMIE, CARDIO, CANCER ETC DECAT DE GRIPA DAR NU SE ISTERIZEAZA NIMENI. CEEA CE SE INTAMPLA ESTE DOAR O MANIPULARE A MASELOR PENTRU A SE JUSTIFICA NISTE COSTURI EXORBITANTE DIN HARTIILE CE SCRIU CAT DE BUNI AU FOST EI SA NE CREEZE UN VACCIN DE IMUNITATE(BULLSHIT) SI SA NI-L DEA GRATIS. INCA O CHELTUIALA, LA BUGETUL SANATATII, CU CARE SA MAREASCA CUANTUMUL CONTRIBUTIEI LA CASS.

    RăspundețiȘtergere
  6. CAPSLOCK nu o sa iti faca argumentele mai logice Madalina...

    Am solicitat toate informatiile, am citit prospectul si am evaluat testarea vaccinului.

    Apoi m-am vaccinat si nu am nici pe naiba...

    Sunt de acord ca exista o isterie si o conspiratie, insa din pacate nu o intelegi asa cum trebuie:

    Nu se face "cheltuiala" se face economie...
    Stii cat costa o zi de spitalizare si cat a costat sa ii tinem in spitale pe cei 6000 cu cazuri grave?

    Stii cat ne costa sa cumparam Tamiflu, masti chirurgicale, plamani artificiali ca sa tratam oamenii?

    Nu ti se pare ca sunt o multime de oameni care au de pierdut bani daca cererea pentru medicamente si consumabile medicale scade deoarece epidemia e oprita prin vaccinare?

    Nu ti se pare ca ai mintea prea odihnita si din ignoranta pui umarul la adevarata conspiratie?

    RăspundețiȘtergere