marți, 12 ianuarie 2010

"Condamnati" la sanatate...

Inca trei dintre cunoscuti: colegii de apartament si sora mea s-au vaccinat in ultimele 24 de ore evitand inbulzeala...

Toti se simt ok, si in mod surprinzator... cam toti cei ce s-au vaccinat dupa mine au avut parte de efecte secundare mult diminuate. Pe mine m-a durut mana aproape 4 zile, lor le-a trecut deja in a doua zi...

La tine cum s-au derulat lucrurile? Parerea ta conteaza... si ii poate ajuta si pe altii.

Astept comentariile voastre.

6 comentarii:

  1. M-am vaccinat ieri si nu am absolut nimic. Mana nu ma doare decat daca apas pe locul unde a infipt acul, durerea fiind cam ca la o vanataie. In rest, nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    M-am vaccinat in urma cu 3 ore. Am mana amortita si recunosc ca ma simt un pic...inceata:)

    In rest, nu par sa am alte simptome. Am fost si sunt destul de circumspecta in privinta vaccinului, dar sper sa fie ok, iar amorteala asta sa cedeze.

    RăspundețiȘtergere
  3. asa am simtit si eu, am facut si putina febra in prima zi...

    pe mine m-a mai durut mana inca vreo 3 zile, insa se pare ca am fost ghinionist.

    Keep them coming... trebuie sa contracaram intr-un fel valul de isterie de la TV

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai nou, gatul mi-e un pic iritat, parca ma ustura usor. Mana ma doare din ce in ce mai putin. O sa mor de batranete, asta se stie deja :-) . Vreau sa te felicit pentru blog, am in sfarsit unde sa vin sa tip. Nu mai pot cu isteria asta si cu conspiratiile.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,
    eu am facut vaccinul acum 2 saptamani, mai exact pe 29 decembrie. m-a durut mana 1 zi, nu am avut febra, nu s-a inrosit locul unde a fost administrat, nu am avut ameteli, vertij sau cefalee.din propria experienta (fac antigripalul sezonier in fiecare toamna de vreo 8 ani) mana te doare mai mult sau mai putin in functie de persoana care iti face injectie. si apropo...orice injectie intramusculara doare...
    eu sfatuiesc pe toti sa-si faca vaccinul si sa nu mai asculte toate porcariile de la televizor
    danezia, felicitari pt blog!
    sanatate! andreea

    RăspundețiȘtergere
  6. va multumesc mult pentru feedback... keep them coming

    E grozav sa stii ca mai exista oameni in tara asta care sa gandesca rational si calm.

    Chiar imi pierdusem speranta la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere