joi, 17 decembrie 2009

Ziua 1 (II) vaccinare

Deoarece nu s-a intamplat nimic senzational dupa vaccinarea mea... si nici nu pare sa se mai intample nimic pana saptamana viitoare cand o sa am imunitate totala... o sa povestesc aici si despre cum se simte logodnica mea.

Vaccinarea la mediul de familie... din a doua incercare.
Doctorita a vrut sa se asigure ca are trusa antialergica pregatita si completa...

Controlul medical de rutina, vaccinare... asteptat 20 de minute pentru reactii alergice.

In prima zi a pacientului II nici un efect secundar de remarcat cu exceptia unei puternice dureri la apasare... la locul faptei. E exact acelasi lucru pe care l-am simtit si eu.

In rest... amandoi am fost extrem de comici in prima zi de la vaccinare, cu chef de poante si de ras... un posibile efect secundar extrem de placut pana la urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu